/Files/images/інновація.jpg
Функціювання навчального закладу в сучасних умовах (робота персонального Web-сайту) (див. публікацію)

Мультимедійний супровід на уроках

1. Особливості візуального електронного середовища
2. Організація зорового поля слайду
3. Колір
4. Логічні наголоси
5. Таблиці
6. Схеми
7. Ефекти анімації
8. Анотований перелік типів і видів навчальних презентацій

/Files/images/proektor1.jpgВізуальне середовище на екрані монітора є штучним, по багатьох параметрах таким, що відрізняється від природного. Природним для людини є сприйняття у відбитому світлі, а на екрані монітора інформація передається за допомогою випромінюючого світла. Тому колірні характеристики зорової інформації разом з характеристиками яскравості і контрасту зображення роблять істотний вплив на характер візуального середовища на екрані монітора.Досягнення психології сприйняття людиною різних видів інформації дозволяє сформулювати ряд загальних рекомендацій, які слід враховувати під час візуалізації інформації на екрані ... Читати далі


Інноваційні технології навчання на уроках інформатики

Для нікого не є таємницею, що інтерес до знань в учнів падає. З метою успішного розв’язання цієї проблеми всі ми намагаємося поєднувати в своїй роботі різні методи, прийоми та технології. На уроках інформатики застосовую різні технології. А саме:
Групову (колективну) технологію.
Ця технологіянавчання передбачає організацію навчального процесу, за якої навчання здійснюється в процесі спілкування між учнями (взаємонавчання) у групах. Група може складатися з двох і більше учнів, може бути однорідною або різнорідною, постійною і мобільною.
Така організація навчального процесу має ряд позитивних моментів:
- в ході такої підготовки в учнів формуються навички проведення наукового дослідження та його оформлення,
- навички пошуку, використання та опрацювання інформації з різних джерел і т.д.
Технологію індивідуалізації процесу навчання.
Це організація навчального процесу, при якій вибір педагогічних засобів та темпу навчання враховує індивідуальні особливості учнів, рівень розвитку їх здібностей та сформованого досвіду. Прикладом технології індивідуалізації процесу навчання є проектний метод. Проекти можуть бути:
-особистісні, парні, групові (за кількістю учасників);
- короткочасні, середньої тривалості, довготривалі (за часом проведення).
Короткочасні проекти використовую в межах одного уроку, наприклад, при вивченні теми «Текстовий процесор», коли за обмежений час учні повинні створити статтю в газету з певної теми та оформити її засобами Microsoft Word. Проекти середньої тривалості пропоную як залікові роботи в кінці певної теми. Так, після вивчення теми Комп’ютерна анімація» учні повинні представити на оцінку анімаційний фільм з певної теми навчального предмету, або по закінченні теми «Презентації Power Point» учні демонструють свої презентації.
Довготривалі проекти виконували учні з високим рівнем навчальних досягнень на протязі тривалого часу.
Використання методу проектів сприяє забезпеченню умов для розвитку індивідуальних здібностей та нахилів дитини, учить творчо мислити та інтелектуально вдосконалюватись. Він орієнтує учнів на самостійну діяльність та активізацію навчання, при цьому реалізується творчий підхід до вирішення певної проблеми. Учень навчається самостійно планувати, організовувати й контролювати свої знання та дії.
Ігрові технології навчання.
Ще однією ефективною формою навчання є ділова гра. Види ігор:
- Навчальні, тренувальні, узагальнюючі;
- Пізнавальні, виховні, розвиваючі;
- Репродуктивні, продуктивні, творчі.
Високий ефект дають ділові ігри, спрямовані на розв’язання профільних задач.На різних етапах уроку я застосовую такі елементи гри:
- «Розгадай кросворд»
- «Мозаїка» (потрібно з окремих фрагментів скласти проект).
- «Вияви фантазію» (наприклад, намалювати комп’ютер, використовуючи тільки певні геометричні фігури (трикутники, чотирикутники тощо)).
- «Урок інформатики моїми очима»
- Засвоєння й закріплення матеріалу відбувається в кілька разів швидше, якщо використовується такий метод навчання, як ділова гра.


/Files/images/сход_до_інформатики.jpg

Сходинки до інформатики (скачати інсталятор)


Адреси створених сайтів учнями нашої школи:

http://guns.ucoz.ua
http://uasport24.simplesite.com
http://roses15.ucoz.com
http://football248.jimdo.com
http://progekting123.jimdo.com
http://adamyuk.blogspot.com
online-produkt.nethouse.ru
http://tetyanapasichnik.blogspot.com
http://cooktime.ucoz.ua
http://cookiehouse.webnode.com.ua
http://med-info.ucoz.org
http://onlinegaymer.ucoz.com
http://ogibovska.wix.com/blog
http://sport-dlya-vsikh.webnode.com.ua
http://cats.ucoz.ua
http://bibika.ucoz.ua
http://dogsdogs.ucoz.ua
http://bibika1337.ucoz.ua
http://defacto.at.ua
http://adviser.pp.ua
http://krasota19.ucoz.net
http://paradisefun.ucoz.ua
http://igranova.ucoz.ua
http://hlib.ucoz.ua
http://beautifulwoman19.jimdo.com
http://kotiki.ucoz.ua
http://likedogs.ucoz.ua
http://florbol.ucoz.ua
http://hazaniuk.at.ua
http://ginger-nat.webnode.com.ua
http://biology.ucoz.net
http://exhistory.at.ua
http://vada2013.wix.com/cars
http://battle97.wix.com/armed-forces
http://slanina.wix.com/bikes
http://igorantonuk56.wix.com/krolikovod
http://sportsmen21.at.ua
http://nionia.ucoz.ua
http://igor2013.ucoz.ua
http://zbroyasvity.ucoz.ua
http://electronica.ucoz.com
http://stasshadlovskii.wix.com/country-in-the-world
http://sport1news.jimdo.com
http://oli4ka.ucoz.ua
http://bandit997.wix.com/creed
http://holostyak.ucoz.ua
http://ukraine-in-2014.ucoz.ua

http://romanchelovsky.ucoz.ua

http://pl-ua.ucoz.ua
http://biology23.ucoz.ua
http://vadimdblog.wordpress.com/
http://nazardblog.wordpress.com/
http://hai16memo.jimdo.com/
http://katiakblog.wordpress.com
http://mcdelfin13.wix.com/olimpicgames
http://allodsillya.ucoz.ua

http://vikusya7.ucoz.ua
http://yogainlutsk.ucoz.ua
http://happiness12.ucoz.ua/index/0-2
http://husky-blogg.blogspot.com
http://yuramblog.wordpress.com
http://holidays-in-greece1.webnode.com.ua
http://gossipaboutstars.wordpress.com
http://terpeliyk.io.ua/
http://orchid.eu5.org/index.html
http://yagodkavika.jimdo.com
http://school23lutsk.ucoz.ua/
http://alexandrvladimirovich.jimdo.com/
http://mysayter.ucoz.com
http://football-informatika.jimdo.com
http://art-house.moy.su
http://turkish-angora.webnode.com.ua
http://vasilinka-mandarinka.tumblr.com
http://julllika.my1.ru
http://flowers.usite.pro
https://sites.google.com/site/realmadridforfans/
http://educationworks.at.ua
http://sajt-marinki.webnode.com.ua
http://tourism-all.ucoz.net
http://pretty-home.webnode.com.ua http://faschion-club.webnode.ru
http://rozdetka.at.ua
http://fazbearfriet.ucoz.nethttp://cms.cavuch-production.webnode.com.ua/
http://mynewtastecook.blogspot.com
http://infosite24.ucoz.net
http://inspire12.webnode.com.ua
http://blog.i.ua/user/8732832/
http://httmoj.blogspot.com
http://santekhnik90.webnode.com.ua
http://moitychi.blogspot.com
http://angelina-com7.webnode.com.ua
http://sport033.webnode.com.ua
http://shakhdanielaqueen.blogspot.com http://kitchenanastasia.blogspot.com
http://cms.sport033.webnode.com.ua http://permaculturawukraini.blogspot.com
http://evhenya-99.webnode.com.ua


https://avtomobilee.nethouse.ua
https://decorandhobby.weebly.com
http://cms.muzika-dlya-kozhnogo.webnode.com.ua
https://371988787856498620.weebly.com http://khatikoblog.at.ua


Критерії оцінки сайту

/Files/images/конкурс сайтів.jpgІнколи виникає потреба визначити якість сайту. Ключову роль у цьому завдання відіграють критерії оцінки якості. Саме для цього публікую детальний список питань про веб-сайт, які повинен задати собі власник сайту. Якщо на кожне з питань, які перелічені нижче, ви відповіли «так» – можете собою гордитися і вважати свій сайт найкращим.
Ця анкета може підштовхнути вас до нововведень на сайті або, можливо, нагадає забутий пункт у списку запланованих справ. Сподіваюся, що список буде корисний багатьом.
Щоб оцінити якість сайту рекомендую скористатися наступними критеріями:

I. Комфортність
1. Чи відокремлений зміст сайту від інших елементів навігації?
2. Чи сумісний код сайту із популярними браузерами?
3. Чи є текстові описи, які передадуть важливу інформацію, у випадку обмежень на показ зображень чи мультимедійних файлів?

II. Навігація
1. Чи використовується для посилань текст, який зрозуміло вказує, куди вони ведуть?
2. Глибина – скільки кліків потрібно зробити, щоб дістатися до сторінки в глибині сайту.
3. Якщо флеш-заставка або функції навігації забезпечуються за допомогою формату Java/JavaScript/Flash, чи є текстова альтернатива?
4. Чи видно по посиланнях, що вони клікабельні?
5. Наскільки просто користуватися сайтом? Значки чіткі чи ні? Чи розрізняються кнопки/посилання у вигляді тексту, які не клікабельні, і навпаки?
6. Чи є стиль шрифту чітким та зрозумілим. Чи достатній розмір шрифту для комфортного читання.
7. Чи чітко визначено призначення сайту? Призначення має визначатися протягом декількох секунд, без довгого вчитування або за відсутності тексту взагалі.
8. Чи доступна карта сайту? Якщо ні, чи можливо здійснити пошук за ключовими словами? Примітка: У великих сайтах (більше тисячі сторінок) обов’язково повинна бути форма пошуку.
III. Дизайн
1. Чи є дизайн сайту естетично привабливим?
2. Чи кольори сайту гармонійні і логічно пов’язані?
3. Чи легко сприймаються вибрані кольори? (Наприклад, чи достатньо вони контрастні, щоб дальтоніки і люди зі слабким зором могли користуватися сайтом?)
4. Чи відповідає дизайн аудиторії? Стандартний розмір шрифту повинен легко читатися відвідувачами, які не знають, як налаштувати браузер.
5. Шрифти повинні легко читатися, акуратно зменшуватися і добре виглядати на екранах з різним розширенням.
IV. Контент
1. Стиль текстів відповідає призначенню сайту і «говорить» з цільовою аудиторією?
2. Чи можна змінити розмір тексту в браузері?
3. Чи достатній контраст між текстом і кольором фону для зручного читання?
4. Чи розділений текст на невеликі, зручні для читання абзаци і чи структурується він за допомогою заголовків, підзаголовків і виділеннь, які полегшують швидкий перегляд?
5. У статтях повинні бути посилання на більш детальний виклад матеріалу або визначення жаргонних слів. Чи дотримуєтеся ви цього?
6. Чи є на сайті розділ, де вказується хто автор проекту, та посилання на джерело контенту, автором якого власник сайту не є?
7. Чи існує розділ новин?
8. Наявність блогу, форуму, гостьової книги, зворотного зв’язку на сайті.
6. Чи регулярно оновлюється контент?
V. Безпека
1. Чи є якісь очевидні слабкі місця у системі безпеки?
2. Наскільки форми пристосовані до спеціальних символів?
3. Чи захищені паролі приватних каталогів від доступу та індексування?
4. Чи зберігаються дані клієнтів на віддаленому сервері і чи надійно захищена база даних від зовнішнього доступу?
VI. Інші технічні фактори
1. Яка швидкість завантаження сайту?
2. Чи всі посилання (внутрішні та зовнішні) валідні та активні?
3. Чи є у скриптах помилки?
4. Чи захищений сайт від помилок з боку сервера?
VII. Інші маркетингові фактори
1. Чи достатньо сайт оптимізований під пошукові системи?
2. Чи зацікавлює користувача головна сторінка сайту, щоб він захотів перейти на інші сторінки.
3. Чи містяться на сайті елементи, які розроблені для залучення потенційних відвідувачів (наприклад, новини, функція «розповісти другу», форум з можливістю підписки, стрічка RSS або що-небудь подібне)? Чи починаються заголовки сторінок з найбільш релевантної ключової фрази? Якби вам потрібно було розповісти, про що ця сторінка, і ви могли використовувати 1-3 слова або ключових фрази, які б ви обрали?
4. Чи доступна карта сайту?
5. Чи містить кожна сторінка сайту певний текст? (Скільки тексту залишиться на сторінці, якщо прибрати всі картинки, відео, Java-аплети і JavaScript код? Те, що залишилося, як і раніше розкриває суть сторінки?)
7. Чи кожна сторінка доступна тільки по одному URL посиланню?
VIII. Матеріал, що використовується на законних підставах / Гарантії / Легітимізація
1. Чи є на вашому сайті сторінка контактів з дійсними адресами, безкоштовний номер телефону, форма контакту або доступний e-mail, зрозумілий і простий у використанні механізм зворотного зв’язку/контакту?
2. Чи є на вашому сайті повідомлення про авторське право? Чи доступна сторінка з умовами використання сайту, де ви детально перераховуєте, що і чому ви робите, і з чим повинні погодитися користувачі, якщо вони хочуть користуватися сайтом
3. Чи проводите ви політику конфіденційності (особливо, якщо ви зберігаєте дані, електронну пошту, імена, куки)?

/Files/images/цифровий блокнот.jpgПримітка. Скачати публікацію. Свої зауваження і оцінки сайтів вчителя і учнів можете відправити на e-mail Chashuk@ukr.net використовуючи подані вище критерії (див. таблицю).


Велика збірка чудових шаблонів допоможе вам створити неперевершені презентації на різні теми. Гармонійно поєднані графічні елементи і тематичні картинки створюють приємний інтерфейс кожного шаблону презентації. Всі шаблони мають декілька вже оформлених слайдів. Ваша задача - наповнити шаблони інформацією. Оригінальна і стильна презентація створена!
Формат: ppt, pot
Розмір: 21,2 Мб
Зібрано в Інтернеті
Джерело: http://turbobit.net/juu8kqepxxs8/shablons_ppt.rar.html
Збірка шаблонів на шкільну тематику
Шаблон презентації на освітню тематику
Збірка шаблонів для презентацій


Програма створення 3D презентацій "Aurora 3D Presentation 2011"
/Files/images/3Dпрезентації.jpgВерсія: 11.08121123
Система: Windows®2000|XP|Vista| Se7en
Мова: ML/RUS
Розмір: 75.56 Mb
В Aurora 3D Presentation ви зможете вибирати багато шаблонів і стилів для ваших об'єктів і презентацій. Спеціально розроблені маніпулятори та спеціальні 3D ефекти, як то скло, метал, відзеркалення, градієнт та багато інших. Ви зможете працювати як досвічений 3D дизайнер. Забудьте про Power Point. Тепер з Aurora 3D Presentation ви на крок попереду часу. Скачати


Кiлькiсть переглядiв: 136

Коментарi