• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЧЕМПІОНАТ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ЕКОСОФТ-2018»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЧЕМПІОНАТ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ЕКОСОФТ-2018»

2018-03-05

/Files/images/novini/2018_rk/berezen/ekosoft/images.jpg

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЧЕМПІОНАТ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ЕКОСОФТ-2018»

/Files/images/novini/2018_rk/berezen/ekosoft/20180228143520.jpgВ житті кожного юного інформатика, який наполегливо вчиться, працює над собою, власноруч створює нові програми, обов’язково наступає момент, коли хочеться поділитися своїми надбаннями з іншими талановитими учнями, досвідченими науковцями, програмістами-професіоналами.

Така нагода випала вихованцям міського Центру науково-технічної творчості учнівської молоді Бочкову Андрію, Березюку Максиму, Решетнику Денису, Литвішку Даниїлу, Стельмащуку Роману, Артемуку Олександру та Мирончуку Богдану. Їх проекти були відібрані для участі у Всеукраїнському чемпіонаті з інформаційних технологій «Екософт-2018».

/Files/images/novini/2018_rk/berezen/ekosoft/20180228143546.jpgСам конкурс проходив з 21 по 23 лютого в Києві в Національному еколого-натуралістичному центрі. Хорошому настрою сприяла гарна природа і цікаві екскурсії на території закладу та враження від прогулянки визначними місцями Києва. Формат заходу був незвичним для більшості наших учасників.

Він передбачав постерний захист – коли учень чи студент розповідає всім охочим про свій програмний доробок, навіть, інколи не здогадуючись, хто зі слухачів є членом журі. Потрібно було також познайомитись з роботами інших конкурсантів. /Files/images/novini/2018_rk/berezen/ekosoft/20180228143807.jpgНаполеглива робота наших юних інформатиків увінчалась солодкими митями нагородження.

/Files/images/novini/2018_rk/berezen/ekosoft/20180228143823.jpgЛитвішко Даниїл (вечірня школа, 10 клас) з програмою «Мобільний художник» посів перше місце в категорії «Програми спеціального призначення», колективному проекту Стельмащука Романа (НВК №9, 9 клас) та Решетника Дениса (НВК №9, 10 клас) «Кіберпензлик» журі присудило друге місце в цій же категорії. Серед ігрових програм перше місце зайняв проект Бочкова Андрія (Луцький НВК №24 - технологічний ліцей, 10 клас) «Worm Escape», другі місця – «Захмарний шлях» Артемука Олександра (гімназія №18, 11 клас) і «Технікус» Решетника Дениса, а «CatsVsMice» Мирончука Богдана (НВК №9, 9 клас) - третє місце. Бронзу виборов і Березюк Максим (ЗОШ №23, 10 клас) з мобільним додатком «Продовж прислів’я» в категорії «Навчальні програми».

/Files/images/novini/2018_rk/berezen/ekosoft/20180228143925.jpg/Files/images/novini/2018_rk/berezen/ekosoft/20180228143949.jpg

Вітаємо юні таланти і бажаємо наснаги працювати далі і постійно самовдосконалюватись! Дякуємо компанії SoftWestGroup, за підтримки якої ми розмістили на платформі PlayMarket мобільні додатки «Мобільний художник», «Технікус» і «Продовж прислів’я».


Кiлькiсть переглядiв: 329

Коментарi