Гірський Віталій Ярославович
Вчитель трудового навчання
ЗОШ №23 з 01.09.2010 року
Стаж педагогічної роботи: 12 років
І кваліфікаційна категорія
Освіта:
- Рівненський державний педагогічний інститут,1992рік,
вчитель трудового навчання і загальнотехнічних дисциплін
- Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України,2007рік, спеціальність “ Державне управління ”, кваліфікація магістр державного управління.
Життєве кредо:
’’ Життя прекрасне, коли створюєш його сам ”
Педагогічне кредо:
“ Навчаючи інших, ми самі вчимося ” Сенека
Проблема, над якою працюю:
“Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення технічної праці
Завдання, які ставлю перед собою:
удосконалювати технічне творче мислення школяра;
розвивати творчу ініціативу учнів через самовизначення та самопізнання;
формувати навички науково-дослідницької діяльності;
виховувати працелюбність, естетичні смаки, організованість, уважність, вимогливість до себе;
застосовувати сучасні педагогічні інновації, систематично удосконалювати методику викладання трудового навчання.
Залежно від мети уроку та форм організації
навчальної діяльності учнів використовую:
Інтерактивні прийоми навчання
робота в парах;
мікрофон;
робота в малих групах;
мозковий штурм;
індивідуальний;
проектна діяльність;
комп'ютерно-інформаційні;
навчаючи – вчусь
Результати педагогічної діяльності
Творчо-конструктивний рівень навчальних досягнень учнів:
2010-2011 н.р. – 45%;
2011-2012 н.р. – 53%;
2012-2013 н.р. – 61%.
Творчі здобутки учнів:
Харчук Андрій (9 кл.) – ІІІ місце (міський етап) 2012-2013 н.р;
Простопчук Назар – участь у науково-дослідному проекті “Теоретичні основи пошуку життя за межами Землі”-2013;
міська виставка декоративно-ужиткового мистецтва “Знай і люби свій край” - (ІІ, ІІІ місця) 2012 р.
Учителю, будь сонцем, що випромінює людське тепло; будь благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів; сій знання не лише в пам'яті і свідомості твоїх учнів, але, у першу чергу, в їхніх душах і серцях.
Кiлькiсть переглядiв: 566